Min blogglista

måndag 23 augusti 2010

Sommaren är kort

I fredags var vi och fikade med Ida, Emma och Erik samt med Maja och Eddie-Lo på Krusenstiernska. Det gäller att passa på att fika utomhus nu de sista dagarna känns det nästan som. Sommaren har gått väldigt fort i alla fall, och ändå har vi inte varit någonstans.
I lördags var Niklas på Forever Young-konserten medan jag och Lilly var på släktkalas i Borgholm. Vi firade min kusin Malin som har fyllt år, och min moster Lena som fyller år snart. Linnea var med också så att Elisabeth kunde få vila sig lite och mysa med lillebror i lugn och ro. Lilly "var med" som hon gärna är (man kan ju missa något om man sover) och blev rätt trött förstås! Jag gjorde gröt åt henne där men det orkade hon bara äta upp lite av. Sedan slocknade hon på vägen hem, vaknade när vi kom hem, åt och somnade om vid 21-tiden och sov sedan till 5-tiden på morgonen! Hon vaknade inte ens när Niklas kom inramlandes vid halv 3-tiden.
Idag var vi och fikade på stan med Anna, vi fick ta bussen in då Niklas behövde ha bilen men det går ju bra med vagn på stadsbussarna. På vägen hem var det lite trångt dock med 2 barnvagnar och en rullator. Nu ska jag packa ihop det sista inför färden till Linköping imorgon! Får återkomma om det.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar