Min blogglista

torsdag 12 augusti 2010

Packåsna

Då Niklas var iväg och seglade ville jag inte vara själv hemma så jag och Lilly åkte till mina föräldrar på Öland för att vara där. Det kändes som jag skulle flytta med tanke på allt som packades in i bilen...Lilly förstås, två katter i varsin bur, deras toalåda, mat till dem, barnvagn, resesäng, madrass, kudde, kläder, blöjor...Vilket schå att få in allt! Elisabeth och Linnea sov över en natt också, Linnea hade vaknat och satt sig upp i sängen när Lilly började gallskrika vid 3-tiden på natten..det är bara att vänja sig! :-D


Linnea är rolig, men man måste ju ha koll på mamma. ;-)

"Mamma!...."

Iris var jättekul som vanligt

Hönsen och tupparna var också skoj!

Trött Linnea

Trött Lilly som åker i sittvagnsdelen för första gången.

Jag håller Molly

Molly

1 kommentar: