Min blogglista

tisdag 17 augusti 2010

ÖF

Idag började öppna förskolan i Norrliden igen. :-) Det har varit stängt där hela sommaren men nu är det "höst" igen. Lilly sov när vi kom dit, men vaknade under första sången under sångstunden. Hon gillar när vi sjunger. :-) Vi var några stycken där; Malin, Anna, Lotta, Camilla. Även Maja och Louise var där med sina pojkar. Så vi kör väl som i våras, varannan vecka Norrliden, varannan vecka Oxhagen. Åtminstone ett tag innan kidsen blir för stora. Och så Oxhagen torsdagsförmiddagar. Fast jag hade ju tänkt vara med på Babyrytmiken på tisdagar..hmm....

Up & Go-paketet från Libero kom häromdagen. Det var väl hyfsat med lite blöjor och tvättservetter. På deras hemsida står det att det ska vara med en överraskning till barnet. Den enda "överraskning" var i så fall ett par strumpor i stl 23-25...dåligt! Men jag är ju inte den som är den, jag skrev till Libero om att jag tyckte det var synd att det inte var med någon leksak eller boll i paketet. Som tack för synpunkten fick vi en kaninhanddocka. :-D Haha.

1 kommentar:

  1. Bra Jeanette. Så resonerar jag också, man måste framföra sina åsikter. Gör man det på ett trevligt sätt blir man ofta trevligt bemött. Jag skrev till dem som arrangerade Kalmar Minitriathlon och klagade på att det inte fanns några små tröjor kvar när jag kom i mål, trots att jag hade angett att jag behövde xs när jag anmälde mig. Fick en ny tröja med posten häromdagen, så nu har jag en stor och en mindre.

    SvaraRadera