Min blogglista

fredag 27 augusti 2010

shopping i Kosta

Vi var några stycken som tyckte det vore trevligt med en utflykt till Kosta outlet så dit åkte vi igår. Vi hann i stort sett bara fika och gå igenom barnkläderna då Sofia var tvungen att vara hemma igen vid kl 14. Polarn och Pyrets mössor och solhattar fick man 3 betala för 2 så det köpte vi alla av. Solhattarna dessutom var det rea på, kostade bara 10:- styck så då passade jag på och köpte tre stycken som jag hoppas kan vara lagom till nästa sommar, om inte så har jag inte betalat så mycket för dem! Jag hittade en höstmössa och en vintermössa till Lilly, och dessutom en keps med Peter Rabbit på!! Jag älskar Peter Rabbit så jag blev överlycklig när jag hittade den! Hoppas hoppas den inte är för liten i vår/sommar!



Lilly åker bilbarnstol i kundvagn(vilket funkar alldeles utmärkt), och äter på en pappersbit förstås...!



Sofia och Meya


Malin och Olivia



Hanna och Nova



vintermössan



Höstmössan



Peter Rabbit-kepsen



Köpte även ett par tossor




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar