Min blogglista

torsdag 12 augusti 2010

Kompisar





Vi kom tillbaka från Öland sent måndag kväll. På tisdagen hämtade vi hem Niklas från seglingen, de fick segla till Karlskrona istället för till Visby pga vindarna. På onsdagen var vi hemma hos Caroline och Elsa. Caroline hade precis varit i Ullared och köpt en pyjamas, en Barbapapa-body, en t-shirt med katt på och ett par anti-halkstrumpor åt Lilly. Tack så mycket! :-) Vi fick även låna med oss lite av Elsas urvuxna kläder hem, sånt är alltid tacksamt!
Idag på morgonen var det första gången som Lilly drog sig upp till sittandes i babysittern! Hon har tränat lite de senaste veckorna och lyft huvudet och nacken, men nu kom hon upp sittandes! Skönt om hon kan börja sitta lite själv nu!
Idag var vi också ute på Skälby och fikade tillsammans med de andra bebisarna och deras mammor förstås. Vissa av bebisarna har äldre syskon som också var med och lekte på lekplatsen där. Det var varmare än vad jag trodde det skulle vara så min fotsvett var inte att leka med..haha. Som vanligt är det trevligt att fika med alla!


"Titta mamma!"

Olivia och Malin

Alexander

Tuva, Camilla och Sofia (och någon av Camillas söner..)

Hanna, Malin, Olivia, Anna och Elina

3 kommentarer:

  1. Så himla stolt hon ser ut i babysittern :-)

    SvaraRadera
  2. haha vilken tur att jag inte hann fångas på bild ... hann ju knapt vara där sen bar det hem med bråkiga barn ;0)

    SvaraRadera
  3. Minna - nej jag plockade nog fram kameran för sent...men det hinns nog med. Haha

    SvaraRadera