Min blogglista

onsdag 17 november 2010

Stökig natt

Lilly somnade så fint igår kväll vid halv 7, och jag lyfte över henne till sin säng nästan med en gång så jag inte skulle väcka henne när jag skulle gå och lägga mig tänkte jag..Jo pyttsan, hon vaknade ändå vid halv 11 och ville inte somna om. Det spelade ingen roll att hon fick nappen, så det var bara att lyfta över henne till min säng. Sen somnade hon om efter ett tag men har bökat och stökat, lagt sig tvärs över sängen med fötterna mot min mage, sparkat och låtit och fisit. :-(
Kvart över 5 fick hon välling och en ny blöja men har inte velat somna om än! Varit vaken i 4 timmar nu, grrr. Ja antagligen kommer det väl snart värsta skriket för att hon är trött. Niklas var snäll och tog henne en stund innan han gick till jobbet så jag fick sova några minuter till i alla fall. Det får nog vara dags för gröt nu, bäst att göra iordning den. Idag blir det nog en tur på stan för köpa doppresent till Lukas som döps på söndag och där jag är gudmor. Ska bara invänta Lotta som ska komma förbi med en grej till Hannas och Novas avskedsfika imorgon. Vad det är för någonting, berättar jag efter vi haft fikat. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar