Min blogglista

onsdag 24 november 2010

Jag vill ha hus nu!!

För då kan jag själv bestämma när jag vill ha hantverkare i huset! Lilly hann sova en timme i förmiddags - bra i och för sig, men kunnat blivit längre - innan de satte igång med att borra med betongborr i lägenheten under! Lilly vaknade förstås. Jag förbannad, tog henne och ringde på under och frågade hur länge de tänkte hålla på att borra då de väckte henne! Nej hålla på att borra och annat skulle de göra under hela dagen! Jaha, Lilly var ledsen och trött så jag upp igen, klädde på henne, hämtade vagnen från bilen, hämtade åkpåsen, in med ungen i vagnen för att se om hon kunde sova vidare i vagnen. Ut i det sliriga väglaget då det hade snöat under natten men ingen Lilly som kunde somna om! Suck, det blir ju en rolig dag...

1 kommentar: