Min blogglista

onsdag 10 november 2010

Morr!

Men jäkla dator. Nu skulle jag blogga och lägga in en massa foton, och av någon anledning går det inte att exportera dem från iphoto... Jag skulle lägga in foton på Caroline och Elsa, som var här och hälsade på och som på grund av skola så hade vi inte träffats på två månader. Jag skulle lägga in foton på faster Caroline som var hemma på besök och jag skulle lägga in foton på mammagänget. Vi hade barnfri(förutom Milly som fick följa med då hon fortfarande ammas) kväll hemma hos Malin i lördags med vin, chokladfondue och en massa skratt och prat. Igår var det ruskväder som vi gick i till babyrytmiken, idag när Lilly har vaknat ska vi åka och handla lite. Hon är lite gnällig idag, men det är inte konstigt då en första tand är på väg upp!

2 kommentarer:

  1. Vilken muppdator! Det är inte så att iphoto har något dumt eget format på bilderna? Kolla så att det är jpeg.

    Tur att du inte ammar längre nu när första tanden är på väg.

    Hoppas att vi ses snart igen. Jag är ledig på fredag ;-)Kram

    SvaraRadera
  2. haha Milly ammas ju fortf. och hon har 2 tänder på g ... ska nog gå och lösa det med!! ;0)

    SvaraRadera