Min blogglista

tisdag 30 november 2010

I punktform

Då det ännu inte funkar att föra över foton så får det bli i punktform det vi har gjort:
* Avskedsfika för Hanna och Nova som flyttat till Mullsjö. De fick varsin "Mina vänner"-bok av oss andra.
* Varit hos mamma och hjälpt till att baka tårtor tillsammans med Cissi och Molly.
* Lilly blev 9 månader den 20/11
* Dop för Lukas i Algutsrum kyrka. Jag var gudmor och allt gick bra förutom i slutet då Lilly blev trött och ville komma till mig. Niklas hade henne i kyrkan annars medan jag höll Lukas. I doppresent fick han av oss en personlig sagobok och ett födelsedagståg.
* Varit hos Elisabeth, Linnea och Lukas och lekt lite
* Babyrytmik medan regnet öste ner utanför vilket gjorde att vi bara var tre stycken mammor med barn där.
* Niklas var i Örebro över natten, åkte i snöoväder...men det gick bra.
* Snön har kommit!
* Föreläsning "Barnets språkutveckling", inte jättegivande
* Babysim. :-) Bara tre gånger kvar..
* Avskedsfest hos Pelle då han ska till Afghanistan på ett halvår. Lilly kunde bara sova en timme när vi var där, sedan vaknade hon förstås.. Åkte dit och hem i värsta snökaoset. Pelle kan ju inte heller göra något halvdant; han bjöd på älg- och lammstek först, kräftor sedan och till sist jordgubbar. Hoppas allt går bra där borta!
* Till Hyltan då farfar fyllde år
* Till Elisabeth för att baka lussekatter tillsammans med Cissi också.
* Besiktat bilen (med två tvåor)
* Babyrytmik, ska nog fortsätta i vår också på Småbarnsrytmik som det då heter.
* Imorgon börjar jag jobba igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar