Min blogglista

fredag 19 november 2010

förlorat...

Jag blir så arg! Eller ledsen eller sur eller hur man nu ska uttrycka det. I onsdags åkte Lilly och jag iväg till stan för att handla doppresent till Lukas. Ute blåste det halv storm men vi parkerade ändå nere vid hamnen, dels för det är billigare där, dels för vi skulle in en sväng till Babyproffsen också. Vi hade varit på stan, handlat inne på Paddington, tittat om julklappar inne på leksaksaffären och varit en sväng inne på Babyproffsen och skulle packa in oss och åka hem. Jag lyfter över Lilly till sin bilbarnstol och under tiden blåser hennes Barbapapa-fleecefilt iväg och ner i vattnet...! Och den får jag ju inte tag på så ajöss till den. Åh!

2 kommentarer:

  1. nej va surt! ja det är ju inte direkt så att man hoppar efter den ju.

    SvaraRadera
  2. Åh nej, så trist. Vad sur man blir. Tomten kanske kan komma med en ny?

    SvaraRadera