Min blogglista

tisdag 26 april 2011

Påskdagen

Vi var bjudna på kroppkakor hos mamma och pappa. Min faster Barbro med sambo Gunnar, och min farbror Åke var där också. Samt mina syskon med familjer förstås. När vi var där, fick jag ett sms från snällaste Emma som hade rensat på vinden, och hittat en leksak som hon undrade om Lilly ville ha..! Så den var vi och hämtade på hemvägen. Den började Lilly leka med så fort vi kom hem, en sådan man lägger i bollar så rullar de åt olika håll och så låter det. Hon tyckte den var jätteskoj. Tack snälla Emma för det Lilly har fått av er; trehjulingen, prinsessbilen, stapelringar etc.!



Lilly slängde av sig mössan precis innan. Otroligt att

solglasögonen fick vara kvar!

Linnea på rutschkanan


Lukas
"Säg Hej till publiken!"


Mycket kroppkakor blev det





Åke, pappa, Fredde och Molly


Cissi, Daniel, Barbro, Lisa och Lukas

1 kommentar:

  1. mm kroppkakor!! så mysigt det ser ut :) och vilken cool tröja Lilly har! ;) /Faster C

    SvaraRadera