Min blogglista

lördag 23 april 2011

Onsdag

Lilly och jag gick ner till stan en sväng. Ville kolla runt lite, och kanske köpa en påskpresent om jag hittade någonting. Kom ner strax efter 10 och det var rätt mycket folk på stan! Tänkte att det kanske inte var så mycket en onsdagsförmiddag, även om det var påsk snart, men tji fick jag. Köpte en skjorttunika till mig själv på H&M då det var halva reapriset, så 50:- var helt okej tyckte jag. Vi åkte ner till barnavdelningen på H&M också, och då var Lilly lite gnällig och ville bäras. Hon blev buren en liten stund, men sen ville hon ner. Så jag släppte ner henne på golvet så satt hon där och tittade på lite skor som stod i lagom höjd. Men sen såg hon något annat intressant, så Lilly bus kröp iväg och försvann ur sikte...Sedan när jag tittade om henne, stack hon fram huvudet och flinade åt mig och kröp iväg. Hon tyckte det var jättekul när jag började jaga efter henne, gapskrattade högt och tydligt. Tur att hon inte börjat gå riktigt än, nu kunde jag ändå hålla lite koll på henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar