Min blogglista

måndag 18 april 2011

---

Just nu grubblar jag mycket över en sak, och när jag grubblar så mår jag inte bra. Då får jag ingen energi till att göra något och måste tvinga mig själv. Ja, Jag är inte pratglad i vanliga fall, men det blir väl inte bättre. Eller - när jag pratar så lyssnar ingen. Är det då konstigt att man inte fortsätter att prata? Och ja, jag tar saker personligen. Så har det alltid varit. Som exempel: en gemensam vän till min syster och mig, skrev en sak till min syster men detta rörde oss alla egentligen. Varför skrev hon bara till min syster och inte till mig?

1 kommentar:

  1. Minna Knudsen ( minna77@gmail.com )19 april 2011 kl. 13:41

    Usch vet hur det känns och hur du tänker. Brukar säga att jag själv är en eftertänksam känslo människa fast ibland klampar jag i klaveret dock. Väljer vem jag berättar saker för och öppnar mig inte för många.
    har inga råd bara en kram!

    SvaraRadera