Min blogglista

torsdag 24 mars 2011

Lite allehanda

Var på Tupperwareparty hos Malin och kände mig gammal...Eller snarare vuxen kanske. Tupperware känns så praktiskt. Det var första gången jag var på just ett Tupperwareparty och köpte nu barnmuggar med lock som man kan sticka sugrör i(getingsäkra och spillsäkra) och även en födelsedagspresent.

Idag var vi på Småbarnsrytmiken, har missat flera gånger pga jobb. Vikarie idag så det var inte så organiserat men okej. Imorgon ska jag på någon slags teamaktivitet, någon revy i Kalmarsalen. Det var nån som sa att det skulle vara Stefan och Krister-humor, det hoppas jag inte då det är inte min sorts humor.

Nej, Lilly kan inte gå själv än, men hon börjar stå mer och mer stadigt i alla fall. Vi har tränat och hon har gått några steg emellan två personer, så förhoppningsvis kommer det snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar