Min blogglista

torsdag 3 mars 2011

För tre år sedan

Igår var det en sorglig dag. Det var på dagen tre år sedan Leo dog. Men jag aktiverade mig hela dagen för att inte tänka för mycket. Jag var på barnvagnspromenad på förmiddagen, lekte med Lilly förstås och jobbade. Jag ska gå med Lilly till minneslunden en dag när jag orkar. Hon ska förstås få veta att hon hade en storebror som dog. Många gånger tänker jag på hur livet skulle ha sett ut om Leo hade levt, vilka nya människor jag hade träffat. Men vi hade ju inte haft Lilly idag i så fall. Kanske funderat på syskon, nu vet jag inte. Jag tror att allt händer av en orsak, men jag skulle väldigt gärna vilja veta varför Leo inte fick leva...

5 kommentarer:

  1. åh va lessamt, men jag tror att Leo finns där som en vakande ängel och även om det är hämskt så finns det en anledning. Leo hade ett viktigare syfte med sitt liv. Bara vi som inte vet det.

    SvaraRadera
  2. Tack Minna, det var snällt sagt.

    SvaraRadera
  3. Hur gammal var han? Jag vet ju att detta hände men vi har aldrig pratat om det. Jag tror oxå att allt har en orsak men man har verkligen svårt att förstå den ibland. MEN - tänk på vad underbart att Lilly kom till er precis som hon skulle! :) Kram.

    SvaraRadera
  4. Leo dog i min mage när jag var i vecka 23...Han vägde bara 536 gram så han hade inte kunnat överleva ändå just då...Ja tack och lov för Lilly! =) Kram

    SvaraRadera
  5. faster Caroline7 mars 2011 kl. 19:35

    Ja det var en hemskt sorglig dag. :( Men det är för såna som lille Leo som himlen finns. Oavsett vad man tror på. :) Kram!

    SvaraRadera