Min blogglista

fredag 10 september 2010

Tisdagshändelser

I tisdags var vi först på 6 månaderskontroll på BVC. Ja, Lilly är ju 6,5 månader nu men det fanns ingen tid innan. Hon väger nu 7460 gram och är 67 cm lång. Det var en läkare där också då så jag tog upp det med Lillys gaser som har kommit tillbaka. Det är ju så jobbigt både för henne och mig att hon vaknar varje natt av dem, att de är så jobbiga att få ut. "Vanlig spädbarnskolik" menade han att det var och att det går över så småningom.. Suck. Jag skulle testa mjölkfri gröt i alla fall för att se hur det funkar.

Sen kom Lillys mormor på besök. Lilly fick en body, ett par byxor och en pyjamas av henne. Tack! Pyjamasen var någonting som behövdes nu. Vi fikade här innan vi åkte till min mormor i Nybro och åt middag där.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar