Min blogglista

fredag 10 september 2010

Lilly och Lukas

I onsdags åkte vi först till filtloppisen utanför Öppna förskolan i Oxhagen. Det var inte jättemånga stånd(filtar) där tyvärr men jag fyndade i alla fall några bodies, en tröja och en skallra till Lilly. :-) Sen åkte jag direkt efter till mitt jobb där jag skulle träffa min nya chef och prata med henne om när jag ska börja jobba igen. Lilly ska skolas in på dagis i augusti nästa år när hon är 1,5 men jag har tänkt att gå in och jobba extra nu. Antingen för att spara in dagar, eller för att dryga in kassan lite - det beror på hur mycket jag kommer att jobba. I december tror jag känns lagom att börja jobba så smått. Jag var inte sugen på att komma tillbaka nu i alla fall kände jag när jag kom dit, inte med arbetsuppgifterna man har, det är ju jobbarkompisarna som är bra där!
Därefter åkte vi över till moster Elisabeth och lille Lukas 19 dagar gammal. Daniel var hemma denna vecka också. Linnea var på dagis när vi kom dit, men kom hem efter en liten stund. Full av energi först men jättetrött och gnällig efter ett par timmar sen..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar