Min blogglista

onsdag 22 september 2010

En liten snabbis...

hinner jag väl att skriva innan jag måste gå och lägga mig. I fredags träffades fyra från föräldragruppen igen för en fika. Det var Anna med Ebba, Emelee med Sixten och Charlotte med Alexander. Det var roligt att ses igen! I lördags åkte Niklas iväg en sväng för att fixa med sin båt, och Lilly och jag gick till loppisen på Sandra. Men det var inte så mycket där, och inte mycket folk! På kvällen var vi på surströmmingsskiva hos Pernilla och Olof. Mycket folk och faktiskt 5 barn, det brukar inte vara med så mycket barn. Lilly var yngst, den äldsta var 7 tror jag. Men surströmmingen lämnade jag åt dem som ville äta det.. Idag var vi på babysimmet då vi inte kommer kunna vara med imorgon. Vi träffade Maja med Eddie-Lo och fikade på caféet där innan vi simmade, då det är hennes babysimtid. Barnen fick testa att dyka, simläraren hällde först vatten över huvudet på dem och sen doppade vi dem under vattnet. :-) Lilly tyckte det var lite läskigt men sprattlade med armar och ben under vatten (simmade). Den här gången somnade hon så fort jag la ner henne i vagnen. Ikväll har vi nu packat lite då vi åker till Tibro imorgon bitti då Niklas farmor ska begravas. Imorgon kväll ska vi åka vidare ifrån Tibro till Göteborg och bo hos Caroline två nätter. Niklas, Stefan och Stig fick i julklapp förra året att åka en Lamborgini eller Ferrari så det ska de utnyttja nu på lördag. Jag tror alla tre valde en Lamborgini. Så dags att sova, hoppas Lilly tycker det är okej att åka bil imorgon i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar