Min blogglista

onsdag 14 juli 2010

Start 14/7

Nu så har jag äntligen startat en blogg! Jag har tänkt det länge men det var mycket som kom i vägen.. Min gamla sega dator, tiden, namnet på bloggen.... Namn är väldigt viktigt för mig, det får inte heta hur som helst. Jag skulle t.ex. aldrig gå till en frisörsalong som heter Brittas hårstuga eller något liknande. Det får mig tro att där jobbar bara gamla tanter som kommer göra mitt hår gammalmodigt, min stora fasa. När jag hade dålig syn, gick jag aldrig till Totties eftersom jag tycker det är ett töntigt namn. Jag är också petig med vad jag skriver, kommer säkert sudda ut min text flera gånger innan jag blir hyfsat nöjd. Eller så blir jag så trött på allt att jag struntar i det och skriver en knasig text ändå. Sån är jag.

Jag tänker skriva om vad min älskade dotter Lilly och jag hittar på om dagarna, eller något annat spännande som händer. Ska lära mig hur man lägger in foton i den här datorn också. Det är en ny dator som min man har köpt åt mig...! Lite onödigt kanske men han blev väl trött på att jag lånade hans dator nu när min gamla kraschade. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar