Min blogglista

lördag 17 juli 2010

Tjejmaffian




Elsa
Stella
Tessan
Caroline





Idag släppte Niklas av mig hos min kompis Caroline och hennes dotter Elsa som är snart 2,5 år gammal. Själv skulle han och Carolines man Joakim på Calmar Classics. Tessan och hennes dotter Stella som är 1,5 år kom också dit. Caroline, Tessan och jag var klasskamrater på gymnasiet, det är så roligt att man fortfarande har kontakt! Man önskar att man hade kontakt med vissa andra klasskamrater som Maria, Kristina.... Idag regnade det för första gången på flera veckor, dessutom åskade det rejält. Men vi kunde sitta ute på altanen och fika jättegod kladdkaka mellan skurarna. Lilly tyckte nog det var jättespännande med de andra barnen som for runt och hade inte tid att sova mycket. Sen somnade hon förstås i bilen hem. Väl hemma fick hon äta lite innan vi försökte lägga henne till sängs för natten.

3 kommentarer:

  1. Vilka goa bilder på er! Och från dagen (om man bortser från bilderna på mig då. Niklas får en tuff uppgift på lördag ;-))
    Tack för en helmysig dag.

    SvaraRadera
  2. det här gillar vi :)) kul att du börjat blogga! och fyndigt namn på bloggen :)

    kram

    SvaraRadera
  3. jättekul att du har börjat blogga!! så man kan följa hennes utveckling i bildform! :) /faster Caroline

    SvaraRadera