Min blogglista

onsdag 28 juli 2010

Fika hos Anna

Idag var det dags för fika hos Anna. Vi är ett litet gäng på 7-8 stycken vars barn föddes med två månaders intervall, där Lilly är näst äldst(född 20/2). Den här gången var vi fem stycken som kunde träffas. De flesta barnen fick äta majskrokar för första gången. Lilly tyckte det var lite spännande och åt upp sin rätt fort. Hemma fick hon prova sin hoppgunga för första gången. Det var kul men det var nog roligare att gunga än att hoppa. Det var mycket intryck idag, och hon har mest tagit powernaps idag för hon slocknade redan 19.30..



Lilly och Meya
Elina
Malin, Meya, Sofia, Lotta och Anna
Olivia
Alexander
Lotta och Anna
Lilly äter majskrok
Malin och Olivia
Sofia och Meya
Lilly i sin hoppgunga


2 kommentarer:

  1. Va roligt ni verkar ha haft synd att jag inte kunde vara med. Tyvärr blev dagen inte som jag trodde så jag kunde varit med men men ... to late!

    SvaraRadera
  2. Ja, fast det kommer ju fler gånger! Det är er tur att komma till mig nästa gång!

    SvaraRadera