Min blogglista

onsdag 28 juli 2010

Hemma hos Emma

Igår fick jag lite behövlig egentid då Niklas tog hand om Lilly på kvällen och jag var hemma hos min jobbarkompis Emma, åt lite och pratade förstås. Förutom vi var det också Josefine och Caroline som var där, det var bara vi fyra som kunde. Annars är vi ett gäng på 10-12 personer från jobbet som brukar träffas hemma hos någon med jämna mellanrum. Nu var det inte Emmas tur att anordna det men hon var man, barn och hundfri så hon styrde ihop träffen med ganska kort mellanrum. Det var trevligt! :-) Niklas hade haft det ganska kämpigt med Lilly däremot. Hon hade sovit en powernap vid 20-tiden och sen var hon alert! Hon ville bara bli buren, ville inte sitta i sin matstol, bara äta halva sin grötportion, inte sova... Hon hade slocknat i hans famn strax innan kl.22, och jag kom hem strax innan 22.30.. Det är tacksamt att få komma iväg en stund faktiskt, få ladda batterierna lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar