Min blogglista

onsdag 25 maj 2011

Sorry

Jag får be om ursäkt ifall jag har publicerat några foton på dig själv eller något barn som ni inte vill ska finnas med på internet. Har faktiskt inte haft en tanke på att det finns dem som kanske inte vill ha foton ute på nätet. Det är aldrig någon som har frågat mig om det är okej att fota mig eller Lilly och lägga ut de bilderna på bloggar eller Facebook, så därför har aldrig tanken slagit mig. Och mig gör det ingenting att det läggs ut foton på Lilly. Internet är en sån medial källa nu för tiden, så det är nog snarare svårt att inte hitta någon bild på någon där. Och jag förstår faktiskt inte varför man inte vill ha bilder på sitt älskade barn, säg på Facebook. Vill man inte visa upp det bästa man har? Jag kan förstå om man inte vill publicera nakenbilder, men det är en sak. Men vill ni nu inte ha några foton på ert barn på min blogg - SÄG DET DÅ och jag tar givetvis bort dem.

1 kommentar:

  1. Du får gärna visa Stella så länge hon inte står med efternamn! Jag är lite på samma linje gällande naket osv men annars inga problem här. :)

    SvaraRadera