Min blogglista

måndag 11 oktober 2010

Sleeping Beauty

Lilly är väldigt gnällig just nu. Hon har varit förkyld, men det börjar bli bättre så jag hoppas att det är tänder på gång(så man kan skylla på något..) För ett par nätter sen vaknade hon vid halv 11-tiden, lyckades somna om rätt fort men vaknade igen vid kvart över 12 och ville inte somna om. En timme senare, efter en liten flaska välling, var hon på väg att somna då katten kom in och jamade! Men Isolde åkte ut fortare än kvickt och Lilly somnade igen. Men sen upp igen vid halv 5 och var vaken till halv 7!... Sen vaknade hon vid kvart i 9 och Niklas var snäll och tog henne så jag fick sova en liten stund till. Idag har hon sovit 1,5 timme totalt...alldeles för lite. Nu sover hon sedan kl 19, och jag har inte hört ett ljud inifrån sovrummet vilket jag annars brukar göra. Hoppas det blir en lugn natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar