Min blogglista

lördag 30 oktober 2010

Kaffe!

Det är nog för fjärde morgonen i rad(och flera morgnar innan dess fast inte i rad) tror jag, som Lilly har fått för sig att bästa tiden att bajsa på är klockan halv 6...Då vaknar hon, och förstås väcker sin gamla trötta mamma, och sen kan hon inte somna om efter hon har fått en ny blöja. Sen bajsar hon tre gånger på c:a två timmar också... Nån morgon har det hjälpt med en slurk välling, men inte alltid. Så det är bara att stiga upp och fixa kaffe! Nu sitter hon bredvid mig och äter leverpastejsmörgås och är så nöjd så. Jag undrar om det beror på den mjölkfria vällingen och gröten som BVC-sköterskan tyckte vi skulle prova?
I söndags var jag så trött så då var Niklas så snäll och tog Lilly och åkte iväg till hans föräldrar några timmar! Jag sov i två timmar och sen kände jag mig genast piggare och mer utvilad! Sen ska jag väl inte klaga för mycket heller då Lilly somnar för natten vid 18.30-19.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar