Min blogglista

tisdag 12 oktober 2010

Morgon

Lilly vaknade vid 2-tiden men fick välling och somnade om rätt fort igen. Men sen tyckte hon det var morgon vid halv 6..Om hon bara ville ligga hos oss och mysa, prata med sina gosedjur och så vore det helt okej för då kan man ju slumra till lite men nädå, hon ska upp! Skriker och bråkar. Så det är bara för den stackars trötta mamman att gå upp och sätta på kaffet. Lilly fick en ny blöja och sen sin leverpastejsmörgås och jag hämtade datorn och satt med den här i köket. Det var lite mysigt ändå för jag sprang på en blogg: www.julaftonsmorgon.blog.se och där var det klipp taget från YouTube på Pippis jul och Musse och Pluto firar jul, så de tittade vi på tillsammans! I vanliga fall brukar Lilly bli trött igen efter 2 timmar, men inte idag. Hon fick gröt men sen somnade hon inte förrän vid 9. Nu ska jag lägga in tvätten som jag strök i går kväll och sen får jag se om jag kan hitta Niklas bilnycklar som han har slarvat bort igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar