Min blogglista

fredag 17 juni 2011

gräsänka

Jaha, nu är jag gräsänka i 6 veckor. Niklas åkte med tåget tidigt imorse till Köpenhamn för att flyga till Korsika. Därifrån ska han segla hem med en båt som en Stockholmare har köpt där nere. Han ska segla med Daniel från Malmö hela tiden och olika killar som åker med två veckor innan de byts av. Tråkigt förstås att han ska vara borta så länge. Så hör av er om ni ska hitta på någonting - jag och Lilly är öppna för alla förslag! =)

Vi skjutsade honom till tåget imorse vid halv 6. Det ösregnade ute, inget kul. Jag hade tänkt att åka ut på stan idag, det var länge sen bara Lilly och jag var och tittade i affärerna, men det fick vara. Ja, inte för att jag har några pengar ändå men man kan ju kanske hitta något fynd på rean..;-). När Lilly hade sovit klart åkte vi till Giraffen istället för att handla mat. Passade på att gå in på Lindex där i alla fall och hittade ett par leggings och ett par lite tjockare byxor som blir bra till hösten/vintern.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar