Min blogglista

tisdag 7 juni 2011

Favoritrummet

Lillys (och även Niklas och mitt) favoritrum just nu är balkongen. Hon ska ut där nästan med en gång på morgonen. Vi har eftermiddags/kvällssol så det är lite kyligare där på morgonen/förmiddagen men det gör inte Lilly någonting. Hon älskar att gå där och titta och känna, ja dra upp mammas blommor också...grrr.


Står gärna här vid räcket och tittar ut


Åh, en grävmaskin! Spännande!


I pyjamasen tidigt på morgonen


Drar med sig sina saker ut gör hon förstås. =)



1 kommentar:

  1. Elsa älskar också att vara på balkongen och altanen. Halva nhennes rum brukar hamna på balkongen när de dörren är öppen...

    Vad är det för fel på Blogger? Det står att jag är utloggad hela tiden och kan inte använda min bloggeridentitet när jag ska skicka kommentarer. Störigt som bara den.

    Kram från Caroline

    SvaraRadera