Min blogglista

onsdag 19 januari 2011

Lattjoland

Idag var vi på Lattjoland tillsammans med Lillys kompisar Olivia, Ebba, Meya, Elina, Tuva, Milly och Alexander med mammor. Ett mycket bättre lekland än Leos Lekland för småttingarna. Mycket mer att göra och leka med för dem. Jag hade hoppats på att Lilly var lika framåt som hon var på ÖF i förra veckan men hon var väldigt mammig och klängig. Det var hon igår också, kanske är det för att jag jobbade hela helgen och i måndags eftermiddag..säkerligen. Det är nog bra att jag bara jobbar imorgon och på måndag, sedan är jag ledig ända till 10/2. Skööönt!
Tyvärr trillade Lilly över kanten/fönstret på ett hus som stod där, och landade på huvudet. Det gick nog bra men hon blev ju inte heller mindre klängig efter det. Trodde inte hon skulle luta sig såå mycket över kanten, när inte de som är mer rörliga än Lilly inte gjorde det.



Anna, Ebba, Lilly och Olivia


Anna, Malin och Olivia


Ebba ska åka rutschkana


Anna och Olivia


Lilly strax innan hon trillar över...


Anna och Ebba på väg in i bollhavet



I bollhavet


Malin och Olivia


Lilly, Elina och Tuva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar