Min blogglista

söndag 30 januari 2011

Helgen

I går jobbade Niklas på förmiddagen och jag och Lilly gick till loppisen på Sandra. Så mycket folk! Pust! Lilly tyckte det var lite jobbigt på slutet för då började hon gnälla lite. De hade bara saker där, inte kläder och det enda jag köpte var ett knoppussel för 15:-. Senare, när Niklas kom hem, åkte vi till ett ställe utanför Växjö för att köpa en barnvagn vi hade hittat på Blocket. Niklas har velat ha en trehjulig barnvagn i evigheter och nu blev det så att vi hittade en Babytravel för 1100:-. Jättefint skick och så följde myggnät och regnskydd med. Det jag kan tycka är lite sämre är att Lilly såg väldigt liten ut i den (men ja, hon växer ju) och att den bara är framåtvänd. Men så smidig att köra och tog ingen plats i bagagen! Niklas var jättenöjd så nu lär jag få höra "att en sån här skulle vi köpt för länge sen..". Idag gick Lilly och jag och handlade lite frukost först och efter vi hade ätit gick jag iväg en sväng till loppisen i Folkets Park. Jag hade inte så mycket tid på mig då Niklas skulle vara på ett möte klockan 11. Hann inte därför gå igenom allt så jag gick hem och hämtade upp Lilly och så gick vi dit igen. Vi hittade lite grann. :-) På eftermiddagen åkte vi till Niklas vän Maria på tidig middag. God Tacosoppa på Portugisiskt sätt (hon är från Portugal). Lilly blev förtjust i hennes lilla hund - som också hette Lilly... :-p




Titta och Känna-bok för 10:-


Min Skattkammare för 20:-


Mörkblå Polarn och Pyret-byxor för hela 5:-!...


Bok till mig då jag älskar skvaller...hmm. 10:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar