Min blogglista

söndag 18 september 2011

Träning!

Usch vad jag har varit dålig på att uppdatera bloggen(igen!). Måste bli en uppryckning! Har precis kommit hem från ett Easyline-pass på Wellness, har inte varit på ett gym på år och dag. Tidsbrist, pengabrist osv har väl varit det som har gjort att det har blivit av tidigare. Innan Lilly kom, tränade jag ett par gånger i veckan åtminstone på Friskis. Men nu hade Caroline lockat dit mig, hon var ledare där idag. Jobbigt var det förstås, men roligt. Bra musik, bra redskap och fina lokaler. Och så klart bra ledare! =) Men när jag kom hem kl 18, så låg man och barn på soffan och sov... Lite mindre bra ja. Så jag duschade(gjorde inte det på gymmet utan hemma), och fixade välling. Bar sedan in Lilly i sovrummet, hon vaknade till och drack vällingen och somnade om. Hoppas bara att hon sover hela natten nu! Men det är Niklas som är hemma imorgon, jag har sovmorgon! Niklas sover just nu vidare på soffan och Zoey sover bredvid mig i min soffa. Bara lilla jag som är vaken.

1 kommentar:

  1. Den 2:e oktober kl 16.45 kör jag nästa pass. Bara så du vet. ;-)

    SvaraRadera