Min blogglista

fredag 4 november 2011

Jubileum hos Po.p





Det har varit 35-års kalas hos Polarn och Pyret i ett par dagar. Det var 35 år sedan de klassiska ränderna kom till, och det firade de med att ha 35% rabatt på allt randigt. Jag missade att de hade det första dagen ( i onsdags) så när jag väl kom till butiken igår eftermiddags var det väldigt mycket utsålt redan tyvärr. Hade gärna velat ha de översta kläderna till Lilly, men de fanns bara i små storlekar kvar. :-( Jag är klassisk och gillar verkligen randigt. Fick i alla fall tag i en tröja i rött och vitt, samt matchande strumpor till! Filtarna har varit väldigt eftertraktade har jag sett på nätet. De hade snabbt sålt slut i butikerna. De fanns med olika baksidor för 229:-, och vissa filtar(med cerise eller svart baksida) har sålts vidare för c:a 350 kronor...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar